Painiliiton syyskokous sekä Arvo Haavisto-turnaus ja Suomi-Viro maaottelu

Painiliiton syyskokoukseen osallistui 37 jäsenseuraa. Kokouksessa mm. vahvistettiin v. 2014 toiminta- ja taloussuunnitelma.

Seuraavaksi kolmivuotiskaudeksi hallitukseen valittiin Mauno Mäki-Töyli (52 ääntä), Pekka P. Paavola (44 ääntä) ja Tero Luostarinen (40 ääntä).

Muut ehdokkaat saivat ääniä seuraavasti: Hannu Pärkkä 28, Mika Suhonen 24, Mika Vuori 24, Markku Virtanen 16 ja Harri Vallin 15.

’ ’ ’ ’ ’

Painiliiton sääntömääräinen syyskokous pidetään lauantaina 23.11.2013 klo 9.00 Ilmajoen lukiolla. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 8.30. Kokous pidetään Arvo Haavisto -turnauksen yhteydessä.

Kokouskutsu ja siihen liittyvät asiakirjat lähetetään seurojen ilmoittamille yhdyshenkilöille viikolla 44.

Hallituksen jäsenistä erovuorossa ovat Mauno Mäki-Töyli (Ylistaro/Seinäjoki), Tero Luostarinen (Tuusula) sekä Pasi Sarkkinen (Jyväskylä), joka jätti hallituspaikkansa tultuaan valituksi Olympiakomitean huippu-urheiluyksikön kamppailulajien lajiryhmävastaavaksi.

Toimintasääntöjen mukaisesti pyydämme seuroja lähettämään esityksiä syyskokouksessa tehtäviä henkilövalintoja varten. Esitykset ehdokkaista tulee tehdä 25.10.2013 mennessä joko kirjeitse osoitteella Suomen Painiliitto ry, Radiokatu 20, 00240 Helsinki tai sähköpostitse merja.lintala@painiliitto.net.

Hallitukseen esitettävästä henkilöstä tulee nimen lisäksi olla myös CV eli ansioluettelo. Ennalta ilmoitetut hallitusehdokkaat esitellään kokouskutsussa ja myös Painiliiton nettisivulla.

Sääntöjen mukaan valintaesityksiä voi tehdä myös kokouksen kulun aikana.

Kokouskutsu ja valtakirja

Hallitusehdokkaat (tilanne 19.11.2013)