Painivalmentajien hakuilmoitus

Suomen Painiliitto ry hakee yhteistyössä Olympiakomitean ja muiden kumppaniemme kanssa palvelukseemme määräaikaiseen päätoimiseen työsuhteeseen

(Hakuilmoitus pdf)

PAININ OLYMPIAVALMENTAJAA

• kreikkalais-roomalaiseen painiin pääkaupunkiseudulle

Olympiavalmentajan työskentely tapahtuu Painiliiton johdon alaisuudessa ja tehtävät painottuvat kreikkalais-roomalaisen painin valmennustyöhön (vastaa painimuodon Tokio -projektista) sekä valmentajakoulutuksen koordinointiin. Olympiavalmentajalta edellytetään kykyä valmennuksen kokonaisvaltaiseen suunnitteluun, toimeenpanoon ja raportointiin. Työnantaja on Suomen Painiliitto.

NUORTEN OLYMPIAVALMENTAJIA (NOV)

• kreikkalais-roomalaiseen painiin pääkaupunkiseudulle (1) ja Pohjanmaalle (1)
  • vapaapainiin pääkaupunkiseudulle (1)

NOV-valmentajien työskentely tapahtuu Painiliiton olympiavalmentajien ja valmennusjohdon alaisuudessa ja tehtävät painottuvat valmennustyöhön sekä lajin valmennuksen tukemiseen alueellisesti ja valtakunnallisesti, mm. valmentajien osaamisen tukeminen, koulutus ja leirivalmennus.

Kyseiset valmennustehtävät perustuvat lähtökohtaisesti kolmen tahon väliseen kumppanuuteen, joista kaksi ovat Suomen Olympiakomitea ja Suomen Painiliitto. Painiliitto osallistuu kyseessä olevien kumppanuuksien rakentamiseen. Työnantajana tulee toimimaan yhteistyökumppanimme.

Olympiavalmentajalta ja NOV-valmentajilta edellytämme

• uskottavaa osaamista ja motivaatiota kehittää suomalaisia painijoita kansainväliseen menestykseen
  • syvää painin lajituntemusta, soveltuvaa koulutusta ja kokemusta
  • kykyä johtaa ja innostaa urheilijoita ja valmentajia
  • oma-aloitteellisuutta, organisointi- ja yhteistyökykyä
  • matkustamisvalmiutta koti- ja ulkomailla
  • englannin tai/ja venäjän kielen taito luetaan hyväksi, ulkomaalaisilta ehdokkailta vaaditaan kohtalaista englannin (tai suomen) kielen taitoa

Olympiavalmentajan ja NOV-valmentajien tehtävä tulee ottaa vastaan 1.1.2017 tai sopimuksen mukaan. Lisätietoja antavat toiminnanjohtaja Pertti Vehviläinen p. 0400 625 414, pertti.vehvilainen@painiliitto.net, puheenjohtaja Jukka Rauhala p. 040 519 0643 jukka.rauhala@kolumbus.fi

Pyydämme lähettämään vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen viimeistään perjantaina 28.10.2016 joko sähköpostilla pertti.vehvilainen@painiliitto.net tai osoitteella: Suomen Painiliitto ry, Radiokatu 20, 00240 Helsinki.