Painin seuravalmentajapäivät ja Himberg-haastajaleirit Kuortaneella – ohjelmat julkaistu

Seuravalmentajapäivien ohjelma (julkaistu 14.8.2023)

Haastajaleirien ohjelma (päivitetty 14.8.2023)

***

Painin perinteiset seuravalmentajapäivät järjestetään 19.-20.8.2023 Kuortaneella. Päivien ohjelma sisältää jälleen valmentajakoulutusta matolla huippuvalmentajien johdolla sekä mielenkiintoisia asiantuntijaluentoja. Ohjelma integroidaan jälleen tiiviisti opistolla samaan aikaan järjestettävien kaikkien painimuotojen Himberg haastajaleirien ohjelmaan.

Painiliitto tarjoaa kaikille jäsenmaksunsa maksaneille seuroille kaksi (2) vapaapaikkaa (sis. majoitus 2hh:ssa, täysihoitoruokailut lounaasta lounaaseen, ohjelman luennot sekä harjoitukset). Muilta hinta 90€ / hlö.

Seuravalmentajapäiville ilmoittautuminen tästä linkistä 2.8. mennessä

***

Himberg haastajaleirit 18.-20.8.2023 Kuortaneella

Kaikkien painimuotojen Himberg haastajaleiri järjestetään 18.-20.8.2023 Kuortaneella.

Leirikutsu (päiv. 12.7.)

Leirien hinta on n. 150 e per painija ja se sisältää majoituksen, valmennuksen, ruokailut pe päivällisestä su lounaaseen (aamupala, lounas, päivällinen, iltapala), oheisharjoitteet ja luennot.

Haastajaleireille ilmoittautuminen 2.8. mennessä tästä linkistä

Kuortaneella järjestetään samanaikaisesti sekä krekon, tyttöjen että vapaapainin haastajaleirit että Seuravalmentajapäivät (lauantaista sunnuntaihin). Tämän vuoksi painimatot tuodaan Kuortanehalliin, jossa riittää tilaa kaikille. Leireille on rajoitettu määrä paikkoja. Leirit tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin.

Leirit on tarkoitettu kaikille nuorten ikäluokille ja kaikkien alueiden painijoille. Huom! Leirille ei alaikärajaa, mutta seuravalmentajan tulee arvioida, onko urheilijalla riittävät valmiudet osallistua leirille Peruutusehdot: Noudatamme Kuortaneen Urheiluopiston peruutusehtoja: mikäli peruutus tehdään ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen, veloitetaan koko osallistumismaksu. Poikkeuksena sairastapaukset, jolloin palautamme osallistumismaksun (lääkärintodistusta vastaan) vähennettynä 25 euron toimistokuluilla. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Lisätietoa vastuuvalmentajilta: