Seuravalmentajapäivät ja ottelujärjestäjäkoulutus Kuortaneella – ilmoittautumisaikaa jatkettu

Painin seuravalmentajapäivät (ohjelma) pidetään 1. – 3.9.2017  ja ottelujärjestäjien koulutustilaisuus 2.9.2017.

Opiston huippuolosuhteissa ovat yhtäaikaa koolla niin nuorten maajoukkue- ja haastajaleiriläiset kuin seuravalmentajapäiville ja ottelujärjestäjäkoulutukseen osallistuvat.

Seuravalmentajapäivien ohjelmassa on mm. harjoittelun seurantaa, teorialuentoja valmennuksesta, painisääntöjen koulutusta valmentajille sekä painin ajankohtaisia asioita.

Vetäjinä toimivat mm. Marko Yli-Hannuksela, Juha Lappalainen, Ahto Raska, Pasi Sarkkinen, Stevo Petrovic, Pertti Vehviläinen ja Jukka Rauhala.

Seuravalmentajapäiville ilmoittautuminen 25.8. mennessä osoitteeseen info@painiliitto.net.
Osallistumismaksu 30 e/hlö, joka on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä Painiliiton tilille: FI54 1400 3000 1080 41.

Majoitus- ja ruokailuvaraukset/tiedustelut 11.8. mennessä Kuortaneen Urheiluopistolta puh. 06 516 6313 tai valmennuskeskusmyynti@kuortane.com.
Osallistujien majoitus on Kuortane Sport hotellissa. Majoitus- ja ruokailupaketin hinta koko ajalta 164 euroa (82 euroa/vrk).
Yhteyshenkilönä toimii Ville Pasanen.

** ** **

Ottelujärjestäjäkoulutus 2.9. klo 12.00-18.00 / koulutusmateriaalia (pdf / pptx)

Koulutuksen aiheena on ns. saksalainen ottelujärjestelmä ja Nordic-systeemi manuaalisesti eli otteluparien muodostamiset ja sijoituskriteerit lohkoissa sekä ottelujärjestäjän yleisiä ”pelisääntöjä”.

Koulutuksen vetäjänä toimii Jari Erkkola.

Ilmoittautuminen 11.8. mennessä osoitteeseen jari.erkkola@netikka.fi.
Osallistumismaksu 10 e/hlö, joka on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä Painiliiton tilille: FI54 1400 3000 1080 41.

Ruokailut on varattava omakustateisesti suoraan Kuortaneen Urheiluopistolta puh. 06 516 6313 tai valmennuskeskusmyynti@kuortane.com.
Yhteyshenkilönä toimii Ville Pasanen.