Uusi nassikkapainikoulutus Jyväskylässä 18.8.2018

Nassikkapainiohjaajien koulutus on ollut todellinen menestystuote liikunnan aluejärjestöille ja tavoittanut 25
vuoden historiansa aikana valtavan määrän urheiluseurojen toimijoita sekä lasten kanssa työstenteleviä ammattilaisia. Koulutuksen sisältöjen ja materiaalin uusimiseen on tullut runsaasti aloitteiita, joten Nallepainin ohjaajakoulutuksen jatkoksi tulee 5-7 -vuotiaiden ohjaamiseen valmiuksia antava uusi koulutus.

Nassikkapainin ohjaajakoulutuksen uudistaminen tapahtuu yhteistyössä Palo Education Oy:n kanssa, mutta koulutusten järjestämisestä vastaa Suomen Painiliitto.
Kokeneet lastenliikunnan ammattilaiset rakentavat uuden tyyppisen koulutuspaketin, johon liittyy tiiviin koulutuspäivän (8h) annin lisäksi sisältöjä havainnollistavat videomateriaalit sekä valmiit ohjaustuntimallit.

Ensimmäinen uudistunut koulutus järjestetään Jyväskylässä.

Aika: La 18.8.2018 klo 10-18

Paikka: Woimanpesä, Kangasvuorentie 32, Jyväskylä

Ilmoittautuminen: Ti 14.8.2018 mennessä info(at)wb-sivut.fi/painiliitto

Lisäinfoa tapahtumasta tulee lähipäivien aikana.