Veteraanien MM-kilpailut 4. – 9.10.2022 Plovdivissa (BUL)

Veteraanien painin MM-kilpailut järjestetään 4. – 9.10.2022 Plovdivissa, Bulgariassa.

31.8.2022 tuli tieto, että kisat on jouduttu siirtämään Sofiasta Plovdiviin Bulgariassa lokakuun alussa järjestettävien ennenaikaisten parlamenttivaalien takia. Sofian kilpailupaikka on varattu vaalien käyttöön.

Kilpailusivusto / info

Seuraavat asiat tulee olla kunnossa, jotta VMM-kisoihin voi osallistua:

Painiliiton toimisto voi tilata UWW-lisenssisi vasta kun nämä asiat ovat kunnossa. UWW-lisenssi vaaditaan, jotta sinut voidaan ilmoittaa määräaikaan mennessä (5.9.2022) VMM-kisoihin. Lisenssin hankkiminen UWW:n järjestelmän kautta vie n. viikon ajan.

VMM-kisoihin Suomen joukkueen nimeää valmennusvaliokunta ja ilmoittaa Suomen Painiliitto.

Joukkueen jäsenet hoitavat itse matkanjärjestelynsä ja ilmoittavat lentoaikansa Painiliittoon, joka ilmoittaa tiedot kisajärjestäjälle. Lisäksi joukkueen jäsenet vastaavat itse osallistumismaksuista (CHF 170 / hlö / vrk). Osallistumismaksu sisältää majoituksen, ruokailut ja kuljetukset Sofiassa.

Kaikkien kisoihin lähtevien tulee hoitaa yllä mainitut asiat kuntoon viimeistään keskiviikkona 24.8.2022, jotta lisenssit saadaan ajoissa hankittua, ilmoittautumiset voidaan kirjata järjestelmään ja jotta valmennusvaliokunta ehtii hyväksyä joukkueen.

Veteraanien MM-kisoissa pitää lisäksi jokaisen urheilijan esittää ”UWW Veteran Medical Certificate”. Asianmukaisesti täytetty todistus tulee esittää paikan päällä VMM-kisojen lääkäridelegaatille.

Ote todistuksesta: ”Each wrestler shall pass a medical examination in his own country, one week before the competition start date. A UWW Veteran Medical Certificate should be filled and signed by a certified doctor. This form must be delivered to UWW doctor of the competition at the pre-weighing medical examination”.

Painiliitto lähettää kilpailuihin tuomarin ja vastaa hänen matka- ja majoituskustannuksistaan.

Intoa kesäharjoitteluun ja VMM-kisoihin valmistautumiseen!