XXV Kristjan Palusalun muistoturnaus

26.-27.10.2012 Tallinna Viro, painin XXV Kristjan Palusalun muistoturnaus

Eestin Kalev järjestää Viron Tallinnassa 26.-27.10.2012 painin XXV Kristjan Palusalun muistoturnauksen.

Kyseessä on kansainvälisen painiliiton FILA:n alainen kalenterikilpailu.

Sääntöjen mukaan tähän kisaan kuten myös kaikkiin kansainvälisiin koitoksiin on anottava kilpailulupa Suomen Painiliitosta:

ilmo.pilli@luukku.com

info@painiliitto.net

Ilmoittautumiset tapahtuvat Suomen Painiliiton kautta. Tarkempi kutsu aikatauluineen tästä linkistä.

Palusalu – turnauksen osallistumismaksu 65 euroa / hlö / vrk sisältää kisajärjestäjien majoituksen hotelli Olympiassa ja ruokailut.

Huom ! Mikäli kilpailijat eivät majoitu kisajärjestäjien varaamaan hotelliin, niin osallistumismaksu on kuitenkin sama 65 euroa / henkilö.

Ps. tiedoksi painiväelle:

perjantaina 26.10. Kalevi -hallissa Tallinnassa väännetään kreikkalais-roomalaisen painin miesten Viro – Suomi maaottelu = laivalippuja varailemaan!