Laskutustiedot

Toivomme saavamme laskut ensisijaisesti verkkolaskuina.

Mikäli ette pysty lähettämään verkkolaskuja, pyydämme toimittamaan laskut sähköpostitse PDF-liitteinä tai paperipostina laskuskannauspalveluumme. Emme vastaanota laskuja jatkossa käyntiosoitteeseemme.

Pyydämme teitä huomioimaan, että skannaukseen ei saa lähettää muuta materiaalia kuin laskuja ja niiden skannattavia liitteitä. Mikään muu materiaali, esimerkiksi kuitit tai liikelahjat eivät välity skannauspalvelun kautta. Lähetettäessä laskuja skannauspalveluun joko sähköpostitse tai postitse tulee varmistaa, että skannauspalvelun osoite on määritetty laskussa ja kirjekuoressa täsmällisesti.

1. Verkkolaskut

Suomen Painiliitto r.y. (Y-tunnus: 0202240-6)

Verkkolaskuosoite (OVT): 003702022406
Operaattori: Maventa (003721291126)
Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH*

*Käyttäkää tätä välittäjätunnusta mikäli käytössänne olevasta verkkolaskutusohjelmasta ei voi lähettää laskuja suoraan Maventan välittäjätunnukselle.

2. Laskujen vastaanotto sähköpostitse skannauspalveluun

Laskut lähetetään sähköpostiin PDF-muotoisina liitetiedostoina ja laskun liitteiden tulee olla samassa tiedostossa itse laskun kanssa. Lähetäthän skannauspalveluun ainoastaan laskumateriaalia. Mikään muu materiaali (esimerkiksi kuitit, liikelahjat, luottokortit ja pääsyliput) ei saavuta vastaanottajaansa tätä kautta.

Suomen Painiliitto r.y.
02022406
80020 Kollektor Scan

Sähköpostilaskun osoite: 02022406@scan.netvisor.fi

3. Laskujen vastaanotto postitse skannauspalveluun

Osoitetietojen tulee olla täydellisinä sekä laskussa että kirjekuoressa, jotta lasku voidaan välittää nopeasti ja luotettavasti vastaanottajalleen. Lähetäthän skannauspalveluun ainoastaan laskumateriaalia. Mikään muu materiaali (esimerkiksi kuitit, liikelahjat, luottokortit ja pääsyliput) ei saavuta vastaanottajaansa tätä kautta.

Suomen Painiliitto r.y.
02022406
80020 Kollektor Scan

4. Matkalaskut

Matkalaskut, joista lähetetään ilmoitus Tulorekisteriin, toimitetaan suoraan liiton toimistoon: Valimotie 10, 00380 Helsinki tai skannattuna sähköpostitse henkilökunnalle.

• X