Suomen Painiveteraanikerho ry

Suomen Painiveteraanikerho ry (lyh. SPVK) perustettiin Tampereella 14.6.1969. Kerhoa olivat perustamassa Arvo Viljanen Nokialta, Eino Kaapu Nokialta, Veikko Lahti Sunilasta, Olavi Kurikka Seinäjoelta, Aaro Seppälä Iisalmesta, Eetu Huupponen Mikkelistä, Eino Virtanen Turengista, Aaro Holma Niinisalosta, Olavi Muikku Tampereelta ja Esa Loukola Tampereelta.

SPVK:n johtokunta

SPVK:n puheenjohtajat, sihteerit ja johtokunnan jäsenet v. 1969 –

Uutiset:

Vuosikokous Ilmajoella 11.9.2021. Kesäpäivät järjestetään seuraavan kerran v. 2022.

Tervetuloa SPVK:n vuosikokoukseen Ilmajoelle lauantaina 11.9.2021. Aloitellaan noin klo 14!
Kokous järjestetään Ilmajoki-hallin kokoustilassa. Samanaikaisesti Ilmajoki-hallissa kilpaillaan miesten kr.room. painin Suomen Mestaruudesta, tervetuloa seuraamaan otteluita ennen ja jälkeen kokouksen! Ensimmäiset kisat perjantaina 10.9. klo 18, seuraavat lauantaina klo 11:30 ja mitaliottelut klo 16:30. Katsojien on mahdollista majoittua edullisesti n. 4 km päässä Ilmajoki-hallista sijaitsevalla Etelä-Pohjanmaan Opistolla.
Tiedustele ja varaa majoitus Seppo Yli-Hannukselalta 050 467 8864.

Kesäpäivät seuraavan kerran kesällä 2022
Koronapandemian vuoksi perinteiset kesäpäivät päätettiin jättää tänä kesänä väliin, ja satsataan kunnolla vuoden 2022 kesäpäiviin. Toivon mukaan korona on silloin selätetty niin, että päästään osallistumaan ja viettämään kesää yhdessä perinteiseen malliin! Kesäpäivät järjestetään tuolloin Ilmajoella, ja juhlitaan samalla Ilmajoen Kisailijoiden satavuotista historiaa. Sitä ennen, nähdään vuosikokouksessa!

** ** **

SPVK ry jakaa vuosittain stipendejä lahjakkaille nuorille painijoille. Viimeisen kymmenen vuoden aikana kerho on jakanut yli 110.000 €!

Liittymällä SPVK:n jäseneksi tuette samalla nuoria painijoita.
Jäsenmaksun voi maksaa SPVK:n tilille FI98 5078 1120 0407 40.

Jäsenmaksun vaihtoehdot:
– henkilöjäsenmaksu 15 e
– perhemaksu 25 e
– lehtitukimaksu 10 e
– ainaisjäsenmaksu 200 e

SPVK ry ja Painiliitto tukevat Suomi Cupin kisaa jakamalla stipendejä menestyneille painijoille!

Painiveteraanikerho järjestää vuosittain kesäpäivät, joiden yhteydessä kisaillaan mm. tikanheitossa ja petankissa. Lisäksi golfaajat mittelevät oman kisan.

Painiveteraanikerho julkaisee myös Yhdyslenkki-lehden. Lehti sisältyy jäsenmaksuun ja se ilmestyy kesä- ja joulukuussa.

Lisäinfoa kerhon toiminnasta saa kerhon johtokunnan jäseniltä.

• X