tammikuu, 2020

202004tamKaikki päivätTuomarien ja ottelujärjestäjien koulutustilaisuusTampere(Kaikki päivät: lauantai)

Näytä lisää

Tiedot

Painiliitto järjestää Tampereella Ratinassa (os. Ratinan Rantatie 1, Tampere) lauantaina 4.1.2020 klo 11.00-15.00 tuomarien ja ottelujärjestäjien koulutustilaisuudet.

Kurssi on pakollinen kaikille UWW-tuomareille sekä I-luokan kansallisille tuomareille ja suositeltava muille kansallisille tuomareille.

Vain koulutustilaisuuteen osalliistuvia tuomareita valitaan kv. kisoihin, SM-kisoihin ja KLL:n kilpailuihin tuomareiksi ja valvojiksi. Ottelujärjestäjien koulutukseen osallistuville myönnetään oikeus toimia UWW:n kisoissa, SM-kisoissa ja KLL:n kisoissa ottelujärjestäjinä.

Sekä tuomareilla että ottelujärjestäjillä tulee olla voimassa olevat kansalliset ja mahdolliset kansainväliset tuomarilisenssit.

Koulutukset ovat omakustanteisia. Painiliitto ei veloita koulutukseen osallistumisesta.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut:

Tuomarit: stevo.petrovic@yahoo.com, puh. 040 513 1267 sekä info@painiliitto.net
Ottelujärjestäjät: jari.erkkola@netikka.fi, puh. 0500 761 346 sekä info@painiliitto.net

Kaikki päivät (Lauantai)