Painin superviikonloppu 30.11. – 2.12. Kuortaneella – ohjelma tarkennettu!

Painin superviikonloppu järjestetään 30.11. – 2.12. Kuortaneen Urheiluopistolla.

Perjantaina alkaa koko viikonlopun kestävä kreikkalais-roomalaisen painin nuorten ja poikien maajoukkueleiri. Leirin vastuuvalmentajina ovat Jarkko Ala-Huikku, Ville Pasanen ja Kati Kiuru. Perjantaina Kuortaneella kokoontuu myös Painiliiton hallitus.

Painiliiton sääntömääräinen syyskokous pidetään lauantaina 1.12.2018 klo 10 Kuortaneen Urheiluopistolla. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 9:30. Toimintasääntöjen mukaisesti virallinen kokouskutsu julkaistaan Painiliiton nettisivuilla viimeistään kolme viikkoa ennen syyskokousta.

Heti syyskokouksen perään jatketaan Seurapäivien merkeissä. Tule mukaan haastattelemaan ja haastamaan liiton puheenjohtajaa, hallituksen edustajia, toimihenkilöitä ja valmennusjohtoa. Tilaisuus on tarkoitettu syyskokoukseen osallistuneille ja muille asiasta kiinnostuneille seuratoiminnassa oleville. Avoimeen ja hedelmälliseen keskusteluun päästään tarvittaessa erillisillä alustuspuheenvuoroilla. Tilaisuus alkaa heti syyskokouksen päätyttyä.

Kokousten päätyttyä toiminta jatkuu perinteisemmillä Seuravalmentajapäivillä, joiden alta löytyvä ohjelma on sovitettu maajoukkueleirien ohjelmaan.

Seuravalmentajapäivien ohjelma (päivitetty 22.11.):

Lauantai 1.12.

klo 10 Painiliiton syyskokous
n. klo 11 Seurapäivät
klo 11.30 – 13 Lounas
klo 14 – 15:30 Painiharjoitus – Myhi
klo 15:30 – 17:30 Nuorten leirin harjoituksen seurantaa
klo 17:30 – 18:30 Päivällinen
klo 19 Eri ikäluokkien kilpailu- ja valmennussuunnitelmien 2019 esittäminen – Myhi, Ahto, Jarkko & Ville
klo 20- Sauna (Rantasauna)

Sunnuntai 2.12.

klo 7 – 9:30 Aamiainen
klo 9:30 – 10:30 Painiharjoitus – Ahto
klo 10:30 – 12 Nuorten leirin harjoitus seurantaa
klo 12 – 13 Lounas ja kotimatka

Kaikki painiharjoitukset tapahtuvat Pallohallissa. Kokoukset ja lauantai-illan suunnitelman esittäminen Liikuntahotellin 2. kerroksen Luentosalissa.

Seuravalmentajapäivien hinta (la-su):

• 90 € / hlö / yö (sis. majoitus 2hh, la lounas ja päivällinen, su aamiainen ja lounas)
  • 105 € / hlö / yö (sis. majoitus 1hh, la päivällinen, su aamiainen ja lounas)

Hinta sama myös pe-la.

Seuravalmentajapäivien hinta TÄHTISEUROJEN edustajille:

• 75 € / hlö / yö (sis. majoitus 2hh, la lounas ja päivällinen, su aamiainen ja lounas)
  • 90 € / hlö / yö (sis. majoitus 1hh, la päivällinen, su aamiainen ja lounas)

Ateriat yksittäin: 12 € (maksu opistolle).

Sitovat majoitusvaraukset 1.11. mennessä osoitteeseen: info@painiliitto.net

Ilmoittautumiset seurapäiville sekä tiedustelut: antti.pekkala@painiliitto.net / 050-3450446.

Lauantaina 1.12. Kuortaneella järjestetään myös ottelujärjestäjäkoulutus.

Vetäjänä Jari Erkkola.

Koulutuksen aikataulu klo 13-17
Paikka: Liikuntahotellin 2. kerroksen luentosali.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut: Jari Erkkola, 0500-761346, jari.erkkola@netikka.fi

Kuortane OTC logo 2018