Haetaan tyttö- ja naispainin valmennuskeskusvalmentajaa Kuortaneelle

Pdf-tiedosto

Kuortaneen Urheilulukio, Kuortane Olympic Training Center ja Suomen Painiliitto hakevat yhteistyössä päätoimista tyttöjen ja naisten valmentajaa vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen (1.8.2022-31.7.2023). Haemme yhteistyökykyistä valmentajaa, jolla on osaaminen ja asenne kehittää nuoria urheilijoita kokonaisvaltaisesti kohti kansainvälistä huippua.

• Vastuu Kuortaneella opiskelevien tyttö- ja naispainijoiden päivittäisvalmennuksesta
  • Painiliiton tyttö- ja naispainin eri ikäluokkien maajoukkuevalmennus
  • Kuortaneella tapahtuvien kansainvälisten leirien, maajoukkueleirien, muun leiritoiminnan ja valmentajakoulutusten toteuttaminen (osana tiimiä)
  • Suomalaisen tyttö- ja naispainin valmennuksen kehittäminen
  • Muut työnantajien osoittamat valmennus-, koulutus- ja valvontatehtävät (ensisijaisten työtehtävien sallimissa raameissa)

Valmentaja toimii myös potentiaalisista nuorista naisurheilijoista vuonna 2019 muodostetun Petra Junior Teamin valmentajana. Valmentaja on myös mukana työryhmässä, joka vuosittain valitsee Teamiin kuuluvat urheilijat.

Kirjalliset hakemukset palkkatoiveineen osoitetaan pe 18.3.2022 klo 16.00 mennessä Kuortaneen lukion rehtori Juha Virtaselle (juha.virtanen@kuortane.fi). Lisätietoja Juha Virtanen (040 510 3655), Kuortane OTC rehtori Tapio Korjus (040 574 0355) ja Suomen Painiliitto toiminnanjohtaja Pasi Sarkkinen (050 360 0036).

Shortly in English:

Looking for a coach of female wrestling

• Full-time job, 1.8.2022 – 31.7.2023
  • Location: Kuortane Olympic Training Center
  • Responsible for coaching of girls and women in Kuortane, but also part of the national team coaches
  • Responsible for training camps (international, national, local) in Kuortane with other coaches
  • Responsible for development of coaching of female and girls wrestling in Finland
  • Other tasks and duties related to wrestling in Finland and other activities in Kuortane OTC

Also coach of Petra Junior Team, which consists of the most talented young female wrestlers in Finland.

Written applications until 18.3.2022 at 16:00 to Juha Virtanen (juha.virtanen@kuortane.fi).

More information:

• Juha Virtanen, principal of Kuortane Lukio, 040 510 3655
  • Tapio Korjus, principal of Kuortane OTC, 040 574 0355
  • Pasi Sarkkinen, secretary general of Finnish Wrestling Federation, 050 360 0036