Molskille uusi toimitussihteeri

Painiliiton Molski-lehden tekovastuu ja lehden toimitussihteerin tehtävät ovat siirtyneet pitkään vetovastuussa olleelta tiedotuspäällikkö Hannu Kiminkiseltä Painiliiton hallituksen jäsenelle, toimittaja Pekka Moliisille.

Liiton hallitus on päättänyt myös kilpailuttaa lehden teon loppuvuoden aikana. Tarjouksia tullaan pyytämään erillisellä ilmoituksella syksyn kuluessa.

Mikäli sinulla on juttuideoita tai ajatuksia lehden kehittämisestä, niin uuden toimitussihteerin tavoittaa numerosta 0407257977 tai e-maililla pekka.moliis@kajaani.net. Samaan sähköpostiin voi lähettää lehteen tulevaa valmista materiaalia. Materiaalia ja juttuvinkkejä voi toimittaa myös liiton toimistoon. Erityisesti lehteen kaivataan vauhdikkaita painikuvia kesän tapahtumista, sekä mielenkiintoisia henkilöjuttuja ajankohtaisista paini-ihmisistä.

Lehti ilmestyy seuraavan kerran syyskuussa viikolla 39. Molskin 3/2013 aineistopäivä on 2. syyskuuta.