Ohjaajakoulutusviikonloppu Oulussa – PERUTTU KORONARAJOITUSTEN VUOKSI – uusia koulutusviikonloppuja tulossa elokuussa!

Oulun ohjaajakoulutusviikonloppu on jouduttu perumaan koronarajoitusten vuoksi. Rajoitukset aiheuttivat mm. sen, että koulutukset olisi pitänyt toteuttaa täysin ilman käytännön harjoitteita.

Uudet ohjaajakoulutusviikonloput on suunniteltu seuraavasti:

• 14. – 15.8. Jyväskylässä
  • 28. – 29.8. Oulussa

Viikonloppujen sisällöt varmistuvat myöhemmin. Jokaisena koulutuspäivänä tullaan järjestämään joko Nallepainin, Nassikkapainin tai Painikoulun ohjaajakoulutus.

Koulutuskutsu

Toukokuun lopulla järjestetään ohjaajakoulutusviikonloppu, jolloin lauantaina järjestetään Nassikkapainin ja sunnuntaina Painikoulun ohjaajakoulutukset. Odottamattomien koronarajoitusten tullessa voimaan, voidaan molemmat koulutukset järjestää yhtä aikaa kahdessa pienryhmässä.

Aikataulu:

• NASSIKKAPAININ ohjaajakoulutus lauantaina 22.5. klo 10-16
  • PAINIKOULUN ohjaajakoulutus sunnuntaina 23.5. klo 10-16

Kouluttajat: Mika Rantonen ja Jon Salminen

Sitovat ilmoittautumiset 16.5. mennessä osoitteeseen info@painiliitto.net.Tarkemmat tiedot koulutuskutsussa.

Painikoulu on uusi tuote, joka tarkoitettu 8-10 -vuotiaiden lasten ohjaajille. Nalle- ja Nassikkapainin ohjaajakoulutusten tapaan osallistujat saavat koulutuksen jälkeen tunnukset sivustolle, jossa tuntisuunnitelmia ja malliharjoitusvideoita. Kaikki ohjaajakoulutukset ovat Painiliiton järjestämiä koulutuksia ja koulutusten rakentamisesta sekä käytännön järjestämisestä vastaavat kokeneet lasten liikunnan asiantuntijat. Koulutuksen pilotti järjestettiin helmikuussa 2021 Jyväskylässä.

Nuoren harjoittelijan oheisharjoittelu -koulutus

Aika: lauantaina 15.5. klo 10 alkaen