Ohjeistus edustusasuista ja asujen tilaukset

Painiliiton ohjeistus virallisista asusteista 2019:

Esite

Painiliitto on tehnyt sopimuksen Stannon kanssa liiton virallisista asusteista. Ne ovat nyt tilattavissa ja tilausohjeet ohessa alempana.

Liitto varustaa seniorien, U23 ja juniorien (20v) arvokilpailujoukkueet (EM, MM) Stannon takilla ja verryttelyasulla sekä pikeepaidalla. Näitä varusteita urheilijoiden tulee käyttää arvokilpailuissa. Kadettien (17v.), U15 sekä veteraanien arvokisajoukkueeseen valittujen urheilijoiden tulee itse hankkia liiton virallinen verryttelyasu ko. kisoihin. Edellä mainittuihin asuihin ei saa painattaa urheilijan oman sponsorin mainoksia.

Urheilijoilla on käytössä kaksi paikka (”reisipaikat”) liiton edustustrikoissa oman sponsorin mainoksiin. Kaikki urheilijat voivat itse hankkia liiton virallisen college-paidan, johon urheilijat voivat painattaa kaksi oman sponsorinsa mainosta. Urheilijoiden mainosten tulee olla Olympiakomitean vastuullisuus urheiluyhteisössä -sääntöjen mukaisia. Tästä lisää tietoa löytyy Olympiakomitean nettisivuilta.

Pohjoismaiden mestaruuskisoihin ja muihin kansainvälisiin kilpailuihin liitto suosittaa, että valittu urheilija hankkii liiton virallisen verryttelyasun. Kun urheilija edustaa kilpailuissa omaa seuraansa, on hänellä oikeus käyttää oman seuransa edustusasuja.

*****

Painiliiton viralliset Stannon edustusasut ovat nyt tilattavissa! Edustustehtäviin valittujen urheilijoiden toivotaan hankkivan verryttelyasun sekä mahdollisuuksien mukaan muita tarjolla olevia laadukkaita Stanno-tuotteita.

Tilaukset ja tiedustelut:Stanno web logo

Nanski
Hannu Pärkkä
hannu.parkka@nanski.fi
www.nanski.fi/edustusasut.html

Painiliiton edustusasu (verryttelyasu): 68 €

Koot: 128, 140, 152, 164, S, M, L, XL, 2XL ja 3XL
Takin ja housut saa eri koossa.

Pikeepaita: 25 €

Tekninen T-paita: 17 €

Urheilukassi: 25 €

Matkatakki: 68 €

College-paita: 31 €
Koot: 128, 140, 152, 164, S, M, L, XL, 2XL ja 3XL

Hintoihin sisältyvät kuvien mukaiset painatukset.

Kiitokset kuvissa upeana mallina toimineelle Waltteri Latvalalle!