Painileiri, valmentajakoulutusta sekä seuratoimintakoulutus 15. – 17.11.2019 Pajulahdessa

LEIRI JA KOULUTUSTA PAJULAHDESSA 15.-17.11.2019!

Leirin ja koulutuksen toteuttajina ovat Painiliiton Itä-Suomen ja Uudenmaan alueet sekä Suomen Painivalmentajakerho. Leiri on avoin kaikille ja muiden alueiden painijat ja valmentajat voivat osallistua leireille ja koulutukseen normaali-ilmoittautumisella. Kokoontuminen auditorioon perjantaina klo 16.30. Koulutus päättyy sunnuntaina klo 10 ja leiri klo 13. Tämän jälkeen on mahdollisuus osallistua Itä- ja Uudenmaan alueiden seuratoiminnan kehittämispäivään.

Ilmoittautumiset suoraan netin kautta Pajulahteen 3.11.2019 mennessä.

Leirin vastuuvalmentajina toimivat Veli-Karri Suominen (kr. paini) ja Niko Kettunen (vapaapaini). Koulutuksesta vastaa Sauli Heinonen.

Leirin hinta 3.11.19 saakka:
– juniori (6-16v) 138 €
– aikuinen (17v tai yli) 144 €, jälki-ilmoittautumisesta perimme 8 € lisämaksun.

Huom! Merkitse varauslomakkeen lisätietokenttään mikäli osallistut leirille valmentajana tai huoltajana.

Hinta sisältää opistotasoisen huonemajoituksen (2-6 hh), täysihoitoateriat iltapaloin sekä laadukkaan leiriohjelman. Lisämaksusta hotellitasoinen majoitus (10-20 €) tai 1hh (60 €). Saatavilla rajoitetusti, tiedustelut Sari Mikkolalta (yhteystiedot alla).

Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkopankissa. Jos seurasi maksaa leirin, ilmoita seuraavat tiedot sähköpostilla osoitteeseen sari.mikkola@pajulahti.com:
– nimi
– ikä
– kotiosoite
– allergiat
– seuran täydellinen laskutusosoite ja yhteyshenkilö

Varauksia koskevat tiedustelut Sari Mikkolalta, puh. 044 7755 210 tai sari.mikkola@pajulahti.com (arkisin klo 8-15.30).

Ilmoittautuminen on sitova. Sairastapauksissa palautamme leirimaksun lääkärin/sairaanhoitajan todistusta vastaan vähennettynä 21 € toimistomaksulla. Leirin keskeytyessä Pajulahti ei ole peruutusehtojen mukaan velvollinen korvaamaan aiheutuneita kuluja.

Ilmoittaudu LEIRILLE tästä: https://bit.ly/2lX2sMh

HUOM! Koulutusta

Samaan aikaan järjestetään myös painin Selain-Sale -ohjelman koulutus painijan tukihenkilöille (valmentaja/vanhempi).

Koulutuksen hinta majoituksilla + aterioilla on 144 € ja ilman majoitusta + aterioita 65 €.

Ilmoittaudu KOULUTUKSEEN tästä: https://bit.ly/2mk6m2a

Itä-Suomen ja Uudenmaan alueet

Alueiden seurojen kehittämispalaveri sunnuntaina 17.11. klo 10.00-13.00. Ilmoittautumiset olli.hyvonen@helsinki.fi. Tähän palaveriin voivat osallistua Pajulahden kursseilla olevat ja seurojen edustajat päiväseltään. Tarkempi ilmoitus on liiton sivuilla.

Lisätiedustelut leiristä ja selain-koulutuksesta sauli.heinonen@gmail.com p.044 2000947.