Painiliiton kevätkokous ja poikien (kr) SM-kilpailut 18.4. Kotkassa – sääntöihin vielä tarkennuksia

Kisasivut ja tulospalvelu

Kansainvälisen liiton tekninen komissio on kokouksessaan päättänyt, että kreikkalais-roomalaisessa painissa vuoden alussa käytössä olleet kokeilusäännöt otetaan käyttöön kadettien ja juniorien kilpailuissa. Sääntöjä kokeiltiin Suomessa Herman Kare-turnauksessa tammikuussa. Kirjallista vahvistusta UWW:ltä kansallisille liitoille ei ole vielä saapunut, mutta kadettien ja juniorien kesän arvokilpailut painitaan uusilla säännöillä, joten sääntö-ja kilpailuvaliokunta on päättänyt, että Kotkassa kadettien SM-kisoissa 18.4. käytetään uusia sääntöjä.

Sääntöjä vielä tarkennettu UWW:n teknisen komission kokouksessa 15.4. Bakussa. Korjatut säännöt liitteenä

Stevo Petrovic

Sääntö-ja kilpailuvaliokunnan pj.

*****

Painiliiton kevätkokous pidetään lauantaina 18.4. klo 9 Karhuvuoren Urheilutalolla. Valtakirjojen tarkastus aloitetaan klo 8.30.

Kevätkokouksen kokouskutsu