Painiliiton koulutustapahtumat elokuussa – Nallepainin ohjaajakoulutuksessa 22.8. Nokialla vielä muutama paikka vapaana!

Elokuun loppupuolella on ympäri Suomea monipuolisesti Painiliiton alaista koulutusta tarjolla:

********

Jo tulevana viikonloppuna pitää Painiliiton pohjoinen alue oman koulutustapahtumansa Muhoksella. Tarjolla tekniikka- ja oheisharjoitusta sekä luentoa painijan urapolusta ja harjoittelun suunnittelusta.

Pohjoisen alueen koulutustapahtuma

Aika: lauantai 15.8. klo 10-18
Paikka: Muhoksen nuoriso- ja voimailutalo, Veturitie 34, Muhos

Kouluttajina Pasi Sarkkinen ja Janne Salmela.

Tiedustele mahtuuko vielä mukaan: antti.rasinkangas@gmail.com tai salmelajanne@gmail.com

kutsu ja tarkempi ohjelma

********

nallepaini logo pysty 10cmSeuraava Nallepainin ohjaajakoulutus pidetään Nokialla (huom! muuttunut paikka) lauantaina 22.8.

Monilla painisaleilla suuren suosion saavuttaneessa Nallepainissa lapsi touhuaa yhdessä vanhemman kanssa ja molemmat pääsevät liikkumaan yhdessä ja erikseen.

Tiiviin koulutuksen myötä ohjaajalla on valmiudet vetää Nallepainiharjoituksia ja samalla hän saa tunnukset erittäin monipuoliseen harjoitepankkiin, josta löytyy videoita lukuisista eri harjoitteista.

Nallepainin ohjaajakoulutus

Aika: lauantai 22.8. klo 11-17
Paikka: Nokian Uimahallin painisali, Välikatu 24, Nokia (käynti rakennuksen S-Marketin puoleisesta päädystä)

Kouluttajana Sami Joru

Ilmoittautumiset: samijoru@gmail.com Huom! vielä muutama paikka vapaana!

kutsu ja ohjelma

********

HWJ logoHarjun Woima Jyväskylä järjestää seuravalmentajilleen Nassikkapainin ohjaajakoulutuksen lauantaina 22.8. Mukaan ovat tervetulleita myös muiden seurojen valmentajat.

Koulutus antaa valmiuksia nassikkapaini-ikäisten lasten harjoitusten vetämiseen, liikunnallisten perusvalmiuksien kehittämiseen sekä innostavan ilmapiirin luomiseen. Koulutus on osa Painiliiton tason 1. ohjaajakoulutusta ja siitä saa todistuksen.

Aika: lauantai 22.8. klo 14-17
Paikka: Harjun Woiman sali Woimanpesä, Kangasvuorentie 32, Jyväskylä

ilmoittautumiset 20.8. mennessä: hwj@harjunwoima.fi
tiedustelut: Pasi Sarkkinen, pasi.sarkkinen@noc.fi

kutsu pdf-muodossa

********

Painiliiton sääntö- ja kilpailuvaliokunta järjestää seminaarin uusista tuomari- ja sääntömuutoksista Seinäjoen Urheilutalossa lauantaina 22.8. klo 12.00 alkaen.

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti liiton tuomarikouluttajille ja kansainvälisille tuomareille. Koulutukseen mahtuu rajoitetusti osallistujia.

Ilmoittautuminen valiokunnan puheenjohtaja Stevo Petrovicille (stevo.petrovic@yahoo.com) 15.8.2015 mennessä.

Ohjelma:

12.00 – 12.15  Seminaarin avaus ja Painiliiton tervehdys, ohjelma/ Karri Toivola, Stevo Petrovic
12.15 – 13.00  Seminaarin tarkoitus ja UWW:n tuomarikomission rakenne ja tehtävät
13.00 – 13.30  Muutokset painissa ja ”tuomareiden rooli”
13.30 – 16.00  Säännöt (teoria, videot), avoin keskustelu
16.00 – 16.30  Suomen painituomareiden toiminta 2016 – 2020
16,30 – 17.00  Yhteenveto ja jatkotoimenpiteet
17.00              Seminaari päätös

Tiedustelut: Stevo Petrovic p.040-5131267

********

Ahto Raska saapuu lauantaina 29.8. Kouvolaan pitämään valmennuspäivän valmentajille aiheesta Vapaapainin perustekniikkaa. Tilaisuus on osa Painiliiton maajoukkuevalmentajakiertuetta.

Kansainvälisestikin jo arvostetun Raskan harjoitukset ja luento tarjoavat varmasti uutta ja kiinnostavaa kaikille vapaapainijoiden kanssa työtä tekeville valmentajille ja miksei myös painijoille. Annettavaa Raskalla on varmasti myös krekon valmentajille.

Aika: lauantaina 29.8. klo 10-17
Paikka: Kouvolan jäähallin painisali, parkkipaikka Ässä-torni, Ilmarinkuja 2-4, Kouvola

Ilmoittautumiset ja tiedustelut: Marko Sillanpää, sillanpaa.marko@gmail.com

kutsu ja ohjelma