Painiliiton merkkisadetta Haukiputaan Heiton painien avajaisissa

Esko Isokoskelle kultainen ansiomerkki

Vahvat painiperinteet ja menestystä omaava Haukiputaan Heitto järjesti 19. – 20.2.2011 Haukiputaan Jatulissa poikien ja tyttöjen avoimet kreikkalais-roomalaisen painin TUL:n mestaruuskilpailut ja kansainvälisen Eero Tapion nimeä kantavan painiturnauksen.

Kisan avajaisissa lauantaina luovutettiin Suomen Painiliiton kultainen ansiomerkki ansiokasta ja pitkäjänteistä valmennustyötä valmennustyötä tehneelle Esko Isokoskelle.

Takavuosien raskaansarjan edustuspainija ja pitkän linjan järjestöjyrä Osmo Hekkala sai Painiliiton kultaisen reliefin.

Painiliiton hopeisen ansiomerkin vastaanottajia olivat Heiton Pasi Erkkilä, Veikko Järvelä, Risto Kautto, Marjo Markus, Einari Suutari ja Mauno Ukkola.

Maaliskuun alkupäivinä 70 v. täyttävälle maailmanmestari Eero Tapiolle luovutettiin Painiliiton pöytäviiri. Viirin pokkasi myös samana päivänä seitsemänkymppisiään juhliva maailmanmestari Tapio Sipilän valmentaja Mikko Ranta Muhoksen Voitto.

**********************************************

Suomen Painiliitto ry