Painiliiton sääntömääräinen syyskokous ja KSM-kilpailut

KSM-kisojen tulospalvelu

Live-kuvaa kisoista Painiliiton FB-sivuilla: https://www.facebook.com/SuomenPainiliitto

** ** **

Suomen Painiliiton hallitukseen valittiin Juha Virtanen (59 ääntä), Pekka P. Paavola (54) ja Sarianne Savola (50).
Muiden ehdokkaiden äänimäärät: Marja-Liisa Kuronen (39), Mauno Mäki-Töyli (28) ja Jussi Ketonen (22).

** ** **

Painiliiton sääntömääräinen syyskokous pidetään lauantaina 10.12.2016 klo 9.00 kadettien vapaapainin SM-kisojen yhteydessä Tampereella. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 8.30.

Kokouskutsu ja siihen liittyvät asiakirjat lähetetään seurojen ilmoittamille yhdyshenkilöille sähköpostilla viikolla 46. Mikäli sähköpostiosoitetta ei löydy, niin lähetämme materiaalin kirjepostina.

Kokouskutsu /valtakirja

Toimintasuunnitelma 2017

Syyskokouksessa valitaan kolme (3) hallituksen jäsentä. Erovuorossa ovat Mauno Mäki-Töyli, Pekka P. Paavola ja Marja-Liisa Kuronen.

Toimintasääntöjen mukaisesti pyydämme seuroja lähettämään esityksiä henkilövalintoja varten. Esitykset ehdokkaista tulee tehdä pe 4.11.2016 mennessä joko kirjeitse osoitteella Suomen Painiliitto ry, Radiokatu 20, 00240 Helsinki tai sähköpostitse merja.lintala@painiliitto.net.

Hallitukseen esitettävästä henkilöstä tulee nimen lisäksi olla myös CV eli ansioluettelo. Ennakkoon esitetyt hallitusehdokkaat esitellään kokouskutsussa ja myös Painiliiton nettisivulla.

Hallitusehdokkaat (tilanne 23.11.2016)

Sääntöjen mukaan valintaesityksiä voi tehdä myös kokouksen kulun aikana.

Lisätietoja:
Pertti Vehviläinen