Painiliitto hakee päävalmentajaa

PAININ PÄÄVALMENTAJA

Suomen Painiliitto hakee painin päävalmentajaa määräaikaiseen työsuhteeseen olympiadille 2013 – 2016. Perinteinen suomalainen menestyslaji haluaa palata mitalikantaan Riossa 2016 ja päävalmentaja on keskeinen menestyksen tekijä. Tarjoamme siis haasteen todelliselle ammattilaiselle!

Edellytämme hakijalta:

– hyvää korkeakoulutasoista valmentajan koulutusta, ammattivalmentajan koulutusta tai muutoin hankittuja vastaavia tietoja ja taitoja
– kykyä johtaa ja kehittää valmennus- ja koulutustoimintaa
– hyvää lajituntemusta, ”matto-osaamista” ja painivalmentajakokemusta
– hyvää yhteistyökykyä ja ihmissuhdetaitoja
– kykyä selkeään suulliseen ja kirjalliseen viestintään
– kielitaitoa: vähintään hyvää englannin kielen taitoa. Muu kielitaito luetaan hakijalle eduksi.

Päävalmentajan esimiehenä toimii liiton toiminnanjohtaja ja hän vastaa liiton valmennus-toiminnasta kokonaisuudessaan. Päävalmentaja tulee toimimaan myös kiinteässä yhteistyössä Olympiakomitean Huippu-urheiluyksikön sekä painin valmennuskeskusten kanssa.

Hakemukset palkkatoivomuksineen pyydetään toimittamaan 31.12.2012 mennessä osoitettuna Suomen Painiliitto ry:n toiminnanjohtaja Pertti Vehviläiselle osoitteeseen Radiokatu 20, 00240 Helsinki. Hakemus voidaan toimittaa myös sähköpostilla em. päivänä klo 16.00 mennessä osoitteeseen pertti.vehvilainen@painiliitto.net.

Lisätietoja:
Valmennusvaliokunnan pj. Pasi Sarkkinen, puh. +358 50 360 0036