Painin H-harrastajalisenssi loppuvuodeksi puoleen hintaan – vain 10 euroa!

Painin harrastustoiminta seuroissa pääsee toivottavasti todenteolla seuroissa käyntiin syyskauden alkaessa. Painin rekisteröityjen harrastajien määrä on jatkossa entistäkin tärkeämmässä osassa kun jaetaan valtion urheilulle – lajiliitoille ja sitä kautta seuroille – tulevia tukieuroja. Tämän vuoksi jokainen lisenssiharrastaja, -kilpailija ja -valmentaja on arvokas.

Painiliiton hallitus on päättänyt tehdä 1.7.2021 lähtien alle 17-vuotiaille tarkoitetun ”puolivuotislisenssin” edullisella 10 euroa maksulla. Lisenssi tulee hankkia Suomisportin kautta ja siihen on mahdollista ostaa Pohjolan Sporttiturva-vakuutus loppuvuoden ajaksi.

H-lisenssi on tarkoitettu seuroissa harrastaville alle 17-vuotiaille painijoille ja se oikeuttaa kilpailemaan kaikissa ns. salikilpailuissa. H-lisenssi on myös mahdollista korottaa myöhemmin kilpailulisenssiksi helposti Suomisportissa maksamalla vain erotuksen.

Lisenssijärjestelmään pääset tutustumaan ja Suomisportiin kirjautumaan tästä linkistä.

Kannustattehan kaikkia seurasi toimijoita hankkimaan kilpailija-, harrastaja-, valmentaja- tai tuomarilisenssin. Kannustamalla voit tehdä arvokasta työtä suomalaisen painin eteen!