Painin ohjaajakoulutusviikonloppu 12. – 13.3. Järvenpäässä – la Nassikkapainin, su Nallepainin ja painikoulun ohjaajakoulutukset

Koronapandemia pakotti perumaan painin ohjaajakoulutusviikonlopun joulukuussa. Uudeksi ajankohdaksi päätettiin tuolloin helmikuun alku, mutta pandemiatilanne ei ole tällä hetkellä sellainen, että koulutusviikonloppua kannattaisi pk-seudulla tuolloin järjestää.

Nyt uusi ajankohta on päätetty ja se on 12. – 13.3.2022 Järvenpäässä.

Viikonlopun ohjelma:

• Lauantaina 12.3.
    • Nassikkapainin ohjaajakoulutus klo 10 – kouluttajana Jon Salminen
  • Sunnuntai 13.3.
    • Nallepainin ohjaajakoulutus klo 9 – kouluttajana Jon Salminen
    • Painikoulun ohjaajakoulutus klo 9 – kouluttajana Mika Rantonen

Koulutusten tarkemmat alkamisajat varmistuvat lähempänä.

Paikka: Liikuntakeskus Piirosen painisali, Lukiokatu 3, Järvenpää.

Ilmoittautumiset: 1.3.2022 mennessä osoitteeseen info@painiliitto.net. Ilmoittautumisia koulutuksiin toivotaan hyvissä ajoin, jotta tiedetään osallistujamäärät ja niihin voidaan tarvittaessa reagoida. Koulutukset toteutuvat mikäli osallistujia on riittävästi. Sairastapauksissa koulutuksesta tulee luonnollisesti jäädä pois eikä osallistumismaksua tuolloin veloiteta.

Osallistumismaksu: 90 € / hlö / koulutus mikäli osallistujalla voimassa oleva Painiliiton lisenssi. Hinta ilman lisenssiä 120€ / hlö / koulutus.