Pekka P. Paavola valittiin Painiliiton uudeksi puheenjohtajaksi

Painiliiton syyskokous järjestettiin Teams-kokouksena. Kokoukseen osallistui 48 seuraa, joiden äänimäärä oli 106.

Kokouksen avasi Painiliiton puheenjohtajan tehtävät jättävä Tuomo Karila, joka myös valittiin kokouksen puheenjohtajaksi.

Kokouksessa vahvistettiin mm. vuoden 2021 toiminta- ja taloussuunnitelma.

Puheenjohtajan vaalissa annettiin ääniä seuraavasti:
– Pekka P. Paavola 76
– Mika Vuori 29
– tyhjä 1

Hallituksen jäsenten vaalissa annettiin ääniä seuraavasti:
– Kaarlo Simojoki 90
– Marko Korpela 75
– Jouko Salmela 74
– Janne Kettumäki 74
– Heli Moliis 60
– Stevo Petrovic 51

Pekka P. Paavolan tullessa valituksi puheenjohtajaksi, niin hallitukseen valittiin neljä jäsentä, joista kolme kolmevuotiskaudeksi 2021-2023 ja yksi kaksivuotiskaudeksi 2021-2022. Hallitukseen valittiin kolmevuotiskaudeksi 2021-2023 Kaarlo Simojoki ja Marko Korpela. Kolmannen jäsenen osalta äänten mennessä tasan suoritettiin arvonta. Arpa suosi Jouko Salmelaa ja hänet valittiin kolmeksi vuodeksi ja Janne Kettumäki kahdeksi vuodeksi.

Suomen Painiliiton hallituksen esityksestä päätti liittokokous kutsua liiton puheenjohtajana vuosina 2009-2017 toimineen Jukka Rauhalan  liiton kunniapuheenjohtajaksi.