Seuratoiminnan kehittämistuki 2023 – 12 painiseuraa hakenut seuratukea!

Seuratoiminnan kehittämistuen 2023 hakuaika päättyi 30.11. ja hakemuksia on jätetty kaiken kaikkiaan yli 700 hankkeesta.

Ilahduttava on ollut huomata, että tällä kertaa ennätysmäärä – 12 kpl – painiseuroja on tehnyt hakemuksen. Hienoa, että painiseuroilla on halua ja intoa kehittää toimintaansa.

Hakemukset menevät seuraavaksi lausuntakierrokselle lajiliittoihin ja aluejärjestöihin, jonka jälkeen ministeriö tekee päätökset. Päätökset on tällä kertaa luvattu huhtikuun loppuun 2023 mennessä.

Seuratoiminnan kehittämistuki on vuosittainen urheiluseuroille tarkoitettu hanketuki, jonka keskeisimmät tavoitteet ovat seuratoiminnan kehittäminen ja harrastajamäärän kasvattaminen. Seuraava hakuaika on jälleen marraskuussa 2023

***

Seuratoiminnan kehittämistuki on tarkoitettu lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen.

Hakuaika alkaa 1.11.2022
Hakuaika päättyy 30.11.2022 klo 16.15

Hakuohjeet nähtävissä Opetus- ja Kulttuuriministeriön sivuilla

Sparrausapua kannattaa pyytää Painiliitosta ja/tai Liikunnan aluejärjestöistä.

Painiliiton seurainfossa 12.10. esitettyyn Seurainfo-materiaaliin pääset tutustumaan tästä linkistä.