Tiedotteita

OK:n mediatiedote 25.3.2020 (seurapaitapäivä)

Meidän upea urheiluyhteisömme on aina vahvimmillaan kun saamme jotain yhdessä aikaan. Nyt teemana on, miten liikkua/treenata kun kaikki urheilupaikat suljettu ja ryhmäharjoittelut keskeytetty.  Tiedän, että lajiliitoissa ja seuroissa tehdään nyt paljon etätreenejä verkossa ja somessa. Pohdimme eilen muutamien lajiliittojen kanssa miten hyödyntää sisältöjä ja pyytäisimme, että käyttäisitte aina treenisisältöjä jakaessanne yhteisiä hashtageja #etätreenit #etäurheilu, ja näin esim me OK:n somessa voisimme jakaa sisältöjä, kun ne olisi helposti löydettävissä -> isompi yhteinen ääni -> isompi valtakunnallinen näkyvyys.

MUISTATHAN – SEURAPAITAPÄIVÄKOTONA 31.3. – JAA TIETOA URHEILUSEUROILLE JA OSALLISTUKAA ITSE!

Tiistaina 31.3. vietetään Seurapaitapäivää – kotona! Laita päällesi oman tai fanittamasi urheiluseuran paita ja lataa kuva itsestäsi sosiaaliseen mediaan tunnisteilla #seurapaitapäiväkotona ja #seurasydän. Näin osoitat tukesi suomalaisille urheiluseuroille näinä poikkeuksellisina aikoina!

** *’ **

Urheilukoulun tiedote 24.3.2020