Tuomarien koulutustapahtuma Seuravalmentajapäivien yhteydessä Kuortaneella

HUOM! Uusi aika ja paikka, korvaa aiemmin Turkuun suunnitellun tilaisuuden.Kuortane OTC

Sääntö- ja kilpailuvaliokunnan päätöksellä järjestetään tuomarien koulutustilaisuus syyskuussa Kuortaneella.

Aika ja paikka: 3.9.2016 Kuortaneella (Seuravalmentajapäivien yhteydessä)

• Ohjelma:
    • Teoriaosuus lauantaina 3.9. alustavasti klo 12-16
    • Ei erillistä käytännön osuutta

Koulutustapahtuma on tarkoitettu kaikille Painiliiton luokka I sekä UWW -tuomareille. Tuomarit, jotka jäävät pois koulutustapahtumasta ilman pätevää syytä, eivät tule valituiksi kansallisiin/kansainvälisiin kilpailuihin vuonna 2017.

Mikäli olet estynyt osallistumasta koulutukseen, ilmoita siitä 15.8.2016 mennessä Stevolle!

Tilaisuus on omakustanteinen. Majoitus- ja ruokailuvaraukset ja -tiedustelut (Painiliiton sopimushinnat) suoraan Kuortaneen Urheiluopistolta perjantaihin 19.8. mennessä numerosta 06-5166237 tai riina.pakkala@kuortane.com. Esimerkkihinta: pe-su täysihoidolla kahden hengen huoneessa resort-tason majoituksessa 120e/hlö.

Lisätietoja: Stevo Petrovic, stevo.petrovic@yahoo.com, 040-5131267

Tilaisuuteen tulevilla on mahdollisuus osallistua myös seuravalmentajapäiville lauantain klo 16 jälkeen ja sunnuntain osalta. Seuravalmentajapäivien tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin.