Tampere Cup sekä U17 tyttö- ja vapaapainin SM-kilpailut Vantaalla jouduttu perumaan – SM-kisoihin haetaan uutta järjestäjää

28.11.2020 Tampere Cup joudutaan perumaan Pirkanmaan tiukentuneiden koronarajoitusten vuoksi.

** ** ** **

U17 tyttöjen ja vapaapainin SM-kilpailuja ei voida järjestää suunnitellusti lauantaina 5.12. Vantaalla.

Syynä ovat maanantaina 23.11.2020 pääkaupunkiseudulla voimaan astuneet rajoitukset ja siihen liittyvät vaatimukset, joita ei kyetä täydellisesti noudattamaan. Kisajärjestäjänä Vantaan kisoille oli Helsingin Paini-Miehet. Alun perin kisat myönnettiin Janakkalan Paini-Ilvekselle, mutta seura joutui luopumaan koronapandemian vuoksi kisojen järjestämisestä jo lokakuussa.

Painiliiton sääntö- ja kilpailuvaliokunta selvittää nyt muutamista vaihtoehdoista kisoille uutta järjestäjää. Suurella todennäköisyydellä kilpailu toteutuessaan siirtyy 1-2 viikkoa myöhäisemmäksi.

Painiliitto seuraa jatkossakin tarkasti viranomaisten ohjeistuksia ja suosituksia.