Urheilijanuori, onko sinussa sankariainesta?

On toiminnan aika. Sata vuotta täyttävän kotimaamme kaskessa kytee voittamisen kulttuuri, ja aiomme nyt löytää kaarnapalat, jotka sytyttävät sen uuteen roihuun. Kokosimme sinivalkoisen urheilutaivaan kirkkaimmat johtotähdet, joiden tiimiin etsimme nyt tulevaisuuden huippulupauksia – suomiurheilun seuraavia valonkantajia.

Lidl All Stars on uusi lajirajoja rikkova urheilijaohjelma, jonka ydinajatuksena on antaa kansainvälisen menestyksen edellytykset yksilölajeja edustaville nuorille urheilijalupauksille. Tavoitteemme ei ole vaatimaton – haluamme nostaa Suomen takaisin urheilun mitalimaaksi.

Urheilijanuorten haku alkaa 9.2.2017.

Onko sinulla taitoa ja tahdonvoimaa? Jätätkö sinä jalanjälkesi suomalaisen urheilun historiaan? Etsimme nyt 20 lupaavaa nuorta yksilöurheilijaa Lidl All Stars -urheilijaohjelmaan. Hae mukaan täyttämällä alla oleva lomake viimeistään 2.3. ja leimaa menolippusi urheilumaailman huipulle.

Lidl All Stars -urheilijat saavat kokonaisvaltaisen tukipaketin. Paketti sisältää vuotuisen stipendin useamman vuoden ajaksi, Sportyfeel-urheiluravinteita, ravitsemusneuvontaa sekä vuosittaisen tiimitapaamisen. Lisäksi tiimiin jo valitut huippu-urheilijat toimivat nuorten mentoreina ja tarjoavat oman kokemuksensa ja osaamisensa nuorten monipuoliseksi tueksi. Kaikessa hyödynnetään nykypäivän viestintävälineitä. Urheilijoita koulutetaan ja autetaan mahdollisimman monella eri osa-alueella. Esimerkkinä ruokaohjeita ja ravintovalmennusideoita urheilijoille tarjoava huippukokki Hans Välimäki.

Täytä hakemuslomake, jos tunnistat itsesi seuraavista kuvauksista:

• Olet 16–22-vuotias kansainväliseen menestykseen tähtäävä yksilöurheilija.
  • Sinulla on potentiaalia menestyä lajisi huipulla ja horjumaton halu palauttaa voittamisen kulttuuri suomalaiseen urheiluun.
  • Olet positiivinen, reipashenkinen ja ulospäin suuntautunut tyyppi ja ymmärrät roolisi esikuvana tulevaisuuden urheilijasukupolville.
  • Treenihallin ohella viihdyt myös sosiaalisen median kanavissa.
  • Palat halusta olla osa Lidl All Stars -yhteisöä ja olet valmis sitoutumaan sen toimintaan täysillä.

Täytäthän hakemuksen huolellisesti ja perustele, miksi juuri sinut tulisi valita Lidl All Stars -urheilijaohjelmaan. Voit halutessasi perustella sopivuuttasi urheilijaohjelmaan myös kuva- ja videomateriaalilla, jolla kerrot omasta urheilijataustastasi ja perustelet motivaatiotasi sekä innokkuuttasi lähteä mukaan urheilijaohjelmaan.

Mikäli olet alle 18-vuotias hakija, pyydä hakemiseen huoltajaltasi lupa. Huoltajan tulee myös myöhemmin allekirjoittaa alle 18-vuotiaan Lidl All Stars -tiimiin valitun urheilijan yhteistyösopimus.

Valinnat tehdään maaliskuun 2017 aikana. Valittuihin urheilijoihin ja alle 18-vuotiaiden valittujen urheilijoiden huoltajiin otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti.