UWW:n lisenssit 2016

Painijat

Jokaisella kadetti-, juniori ja senioripainijalla, joka osallistuu UWW:n kalenterikilpailuun, tulee olla voimassaoleva kansainvälinen lisenssi.

UWW on ottanut käyttöön Athena-järjestelmän, jonka kautta ostetaan kaikki lisenssit. Painiliitosta Merja ostaa lisenssit ja laskuttaa painijaa/seuraa jälkikäteen. Lisenssit on hyvä hankkia mieluiten kaksi viikkoa ennen kilpailutapahtumaa, että UWW ehtii ne vahvistamaan. Herman Kareeseen ilmoittautuneet pitäkää kiirettä kuvien/passin kopioiden toimittamisessa.

Huomioikaa, että lisenssejä ei voi enää ostaa kilpailujen yhteydessä.

Athenaan on syötetty tiedot niistä painijoista, joilla on ollut aikaisemmin FILA:n/UWW:n lisenssi. Sieltä löytyvät myös jokaisen kuva ja passin kopio. Pitää kuitenkin varmistaa, että passi on voimassaoleva. Muuten ei UWW vahvista lisenssiä, vaikka se olisikin maksettu. Soita tai lähetä viestiä Merjalle asian varmistamiseksi (040 753 4789, merja.lintala(at)wb-sivut.fi/painiliitto).

Tänä vuonna toimitettu lisenssikortti on ”ikuinen / uudelleenkäytettävä” eikä uutta korttia enää lähetetä vuosittain. Painijat, jotka hankkivat UWW:n lisenssin v. 2016 ensimmäistä kertaa, saavat lisenssikortin. Huolehdi siis kortista hyvin.

Uuden UWW:n lisenssin haluavan painijan tarvitsee lähettää valokuva (.jpeg) ja voimassa olevan passin kopio (.pdf tai .jpeg) Merjalle.

Lisenssikortti tulee esittää UWW:n kalenterikilpailuissa UWW:n tuomarille / delegaatille. Jos korttia ei ole tullut kilpailuihin mennessä, niin valmentajalle tulostetaan mukaan lisenssilistaus Athenasta.

Lisenssien hinnat:
– 50 CHF / EUR kadetit
– 100 CHF / EUR juniorit ja seniorit

Veteraanipainijat

Veteraaneille lisenssit myydään ainoastaan kilpailupaikalla. Ne maksetaan käteisellä ja hinta on 100 CHF / EUR.

Tuomarit

Myös UWW:n tuomarilisenssit hankitaan Athenan kautta.

Tuomarilisenssin hinta on 100 CHF / EUR jokaisessa tuomariluokassa.

Järjestelmässä tulee jokaisesta tuomarista olla valokuva ja voimassa olevan passin kopio ennen kuin lisenssi tulee voimaan.

PM-tuomariluokka on voimassa 31.12.2016 saakka, mutta sen jälkeen luokka lopetetaan.