UWW:n lisenssit 2022

Vuoden 2022 UWW-lisenssit ovat tilattavissa.

Kotimaan lisenssin lisäksi UWW:n lisenssi on pakollinen UWW:n kalenterissa olevaan kilpailuun:

Myös valmentajat, jotka osallistuvat arvokilpailuihin tai UWW:n kalenterikilpailuun, jonka ilmoittautuminen tehdään Athena-järjestelmän kautta, tarvitsevat UWW:n lisenssin. Tämä koskee lähinnä maajoukkuevalmentajia.

Painiliitto ostaa lisenssit UWW:n Athena-järjestelmän kautta. UWW vahvistaa / hyväksyy lisenssin, kun Athena-järjestelmässä on kopio / kuva ko. henkilön voimassa olevasta Suomen passista.
Painiliitto laskuttaa lisenssit asianosaisilta/seuroilta myöhemmin.

Uuden UWW:n lisenssin haluavan painijan tulee lähettää värillinen kasvokuva (kännykällä vaaleaa taustaa vasten otettu kuva riittää), voimassa olevan Suomen passin henkilötietoaukeama/-sivu. Materiaalin voi skannata/kuvata ja lähettää sähköpostina (merja.lintala(at)painiliitto.net) tai esim. WhatsAppina (040 753 4789).

(*) U15 ikäryhmän lisenssi on ilmainen 1.1.2022 alkaen, mutta Painiliiton tulee luoda profiili UWW:n Athena-järjestelmään jokaiselle U15 kilpailuun osallistuvalle painijalle. Katso ohjeistus yllä (uusi lisenssi).

Kouvolassa 15.1. järjestettävä Herman Kare -turnaus aloittaa UWW:n kalenterikilpailukauden 2022. Pyyntö Merjalle lisenssin uusimiseen / uuden ostoon viimeistään 10.1.

Arvokilpailuihin ja joihinkin turnauksiin ilmoittautumiset tehdään Athena-järjestelmän kautta (1 kk ennen tapahtuman alkua), joten lisenssit tulee olla voimassa ennen kuin Painiliitto voi ilmoittaa joukkueet kilpailuihin. UWW:n lisenssin ostoprosessi kestää yleensä 2-3 työpäivää.

Lisenssien hinnat:

• U15 – ilmainen
  • U17 – 50 €
  • U20, U23, seniorit, veteraanit, tuomarit, valmentajat – 100 €

UWW:n sivuilta voi tarkistaa minkä lisenssin tarvitsee.

UWW:n lisensseissä on myös vakuutus (IMSSA), joka on voimassa ulkomailla UWW:n kisoissa, mutta vakuutus ei ole voimassa Suomessa järjestettävien UWW-kisojen aikana.

• X