Vakuutuksen sisältävä I-harrastajalisenssi 17-70 -vuotiaille nyt hankittavissa

Vakuutusyhtiö Tapiolan kanssa neuvoteltu harrastaja- ja kuntopainilisenssi 17-70 -vuotiaille on nyt hankittavissa. I-harrastajalisenssi sopii erinomaisesti myös tuomareille ja lasten kanssa nallepainia harrastaville vanhemmille ja antaa vakuutusturvan toisinaan painimatolla käyville aikuisille. Vuoden aikana lisenssi on helposti muutettavissa kilpalisenssiksi maksamalla erotus.

Lisenssin hinta vuodelle 2015 on 52 euroa.

Vakuutus on voimassa harrastetason painijoilla, valmentajilla, tuomareilla ja toimitsijoilla Suomen Painiliiton alaisten seurojen järjestämässä harrastepainitoiminnassa sekä välittömillä meno- ja paluumatkoilla toimintaan. Vakuutus on voimassa myös alle 16-vuotiaiden painiharrastajien vanhemmilla heidän osallistuessaan painiharjoituksiin lastensa kanssa.

Vakuutukseen liittyy 100 euron vahinkokohtainen omavastuu.

• Hoitokulut tapaturmaa kohden enintään 5100 €
  • Hoitokulujen omavastuu 0 €
  • Pysyvä haitta, kertakorvaus enintään 20000 €
  • Kuolenmantapauskorvaus 8500 €

I-harrastajalisenssi ei oikeuta kilpailemiseen.

Lisenssin hankinta tapahtuu maksamalla 52 euroa Painiliiton tilille FI54 1400 3000 1080 41 (Nordea). Mainitse maksun viestiosassa nimi-, syntymäaika- ja osoitetiedot sekä seura.