Valmentajakoulutusta: Uusi nassikkapainikoulutus toukokuussa Tampereella ja krekon tekniikkakoulutusta huhtikuussa Helsingissä

kutsu, pdf-muodossa

UUSI NASSIKKAPAINI -OHJAAJAKOULUTUS TAMPEREELLA LAUANTAINA 25.5.2019UusiNassikkapaini logo

Uusi Nassikkapaini -ohjaajakoulutus
Aika: La 25.5.2019 klo 10-16
Paikka: Ratinan Painisali, Tampere

Hinta: Koulutuksen hinta 120 € / henkilö, sisältäen opetuksen sekä tunnukset sivustolle. Laskutetaan jälkikäteen Painiliitosta.

Ilmoittaudu: Sitovat ilmoittautumiset 19.5.2019 mennessä sähköpostitse osoitteeseen info@painiliitto.net

Kouluttaja toimii Jon Salminen. Lue lisää: https://www.paloeducation.fi/

Ohjelma:
10:00 Tervetuloa koulutukseen. Nassikkapaini, mitä se on?
10:15 Paini harrastuksena – roppakaupalla hyötyjä
10:30 Kuinka ohjata lapsiryhmää oikein?
10:45 Kuinka rakennan hyvän Nassikkapainitunnin?
11:00 Nassikkapainin harjoitesisältöjä, osa I
12:15 Lounas (omakustanteinen)
13:15 Miten ja mitä opetan?
13:30 Nassikkapainin harjoitesisältöjä, osa II
14:30 Nassikkapainin erityiskysymykset
15:30 Keskustelua Nassikkapainin sisällöistä ja toimintatavoista
15:45 Koulutuksen päätös, hyvää kotimatkaa

Nassikkapainiohjaajien koulutus on ollut todellinen menestystuote liikunnan aluejärjestöille ja tavoittanut 25 vuoden historiansa aikana valtavan määrän urheiluseurojen toimijoita sekä lasten kanssa työskenteleviä ammattilaisia. Koulutuksen sisältöjen ja materiaalin uusimiseen on tullut runsaasti aloitteita ja nyt Nallepainin ohjaajakoulutuksen jatkoksi tulee 5-7 -vuotiaiden lasten ohjaamiseen valmiuksia antava Uusi Nassikkapaini -koulutus.

Nassikkapainin ohjaajakoulutuksen uudistaminen tapahtui yhteistyössä Palo Education Oy:n kanssa, jonka lasten liikuntaan erikoistuneet ammattilaiset myös vetävät koulutukset. Koulutusten järjestämisestä vastaa Suomen Painiliitto.

Kokeneet lastenliikunnan ammattilaiset ovat rakentaneet uudentyyppisen koulutuspaketin, johon liittyy tiiviin koulutuspäivän (8h) annin lisäksi sisältöjä havainnollistavat videomateriaalit sekä valmiit ohjaustuntimallit. Koulutus on aktiivista, kokemuksellista toimintaa ja sen tarkoituksena on antaa valmiudet toimia Uusi Nassikkapaini -liikuntaryhmän ohjaajana. Uusi Nassikkapaini tarjoaa myös hyvän mahdollisuuden saada uutta, innostunutta väkeä mukaan seuratoimintaan.

Tervetuloa koulutukseen!

VALMENTAJAKOULUTUSTA KREIKKALAIS-ROOMALAISEN PAININ SEURAVALMENTAJILLE!

Aika: sunnuntai 28.4.2019 klo 13-15
Paikka: Maunulan liikuntahallin painisali, Helsinki

Koulutuksen teemana on painiharjoituksen rakenne ja tekniikan opettaminen nuorille painijoille. Kouluttajat: NOV Juha Lappalainen ja aluevalmentaja Veli-Karri Suominen

Koulutus on maksuton Uudenmaan alueen valmentajille. Muiden alueiden valmentajille maksu on 30€. Maksut Helsingin Hakan aluetilille: AKTIA FI48 4055 0016 5206 33