Painin ohjaajakoulutusviikonloppu Järvenpäässä siirtyy helmikuulle – siirtyy edelleen, uusi aika 12. – 13.3. Järvenpäässä

Painin ohjaajakoulutusviikonloppu Järvenpäässä on jouduttu pahentuneen koronapandemiatilanteen ja tiukentuneiden viranomaissuositusten vuoksi perumaan ja uusi ajankohta on 5. – 6.2.2022. Paikka on vielä avoinna, mutta sitä etsitään ensisijaisesti Uudenmaan alueelta.

***

Painin ohjaajakoulutusviikonloppu järjestetään 4. – 5.12. Järvenpäässä, Liikuntakeskus Piirosen painisalilla, osoitteessa Lukiokatu 3, Järvenpää.

Ohjaajakoulutusviikonlopun ohjelma:

• Nallepaini lauantaina 4.12. klo 10-16 – kouluttajana Jon Salminen
  • Painikoulu lauantaina 4.12. klo 10-16 – kouluttajana Mika Rantonen
  • Nassikkapaini sunnuntaina 5.12. klo 10-16 – kouluttajana Jon Salminen

Kaikkiin koulutuksiin sitovat ilmoittautumiset mielellään edellisen viikon loppuun mennessä (su 28.11.) osoitteeseen info@painiliitto.net. Koulutukset toteutuvat mikäli riittävästi ilmoittautuneita.

Hinta 90 € / hlö / koulutus mikäli osallistujalla voimassa oleva painiliiton lisenssi. Hinta ilman lisenssiä 120€ / hlö / koulutus, Painiliiton lisenssijärjestelmä.

Koulutusviikonlopun kutsu

***