Suomen Painiliiton kevätkokous la 13.6.2020 Sporttitalossa

Valtioneuvoston periaatepäätöksen mukaisesti kokoontumisrajoituksia lievennetään 1.6.2020 alkaen. Yleisötilaisuuksien henkilömäärärajoitus muuttuu nyt voimassa olevasta 10 henkilöstä enintään 50 henkilöön.

Tähän periaatepäätökseen nojaten Suomen Painiliitto ry:n kevätkokous järjestetään la 13.6.2020 Sporttitalossa (os. Valimotie 10, 00380 Helsinki) alkaen klo 10.00 valtakirjojen tarkastuksella.

Kokouskutsu (sis. valtakirjan)

Toimintakertomus 2019

Yleisötilaisuuksissa on noudatettava viranomaisten ohjeita tilaisuuksien turvallisesta järjestämisestä (tilaisuuksiin ei saa tulla sairaana, hyvästä käsi- ja yskimishygieniasta sekä siivouksesta on huolehdittava ja muihin ihmisiin on pidettävä 1-2 metrin etäisyys).

Kokoontumisrajoitusten ollessa voimassa pyydämme ilmoittamaan osanottajamäärän (ei sitova) ma 8.6.2020 mennessä tila- ja kahvitusjärjestelyjä varten: merja.lintala(at)painiliitto.net.