Selätetään korona – yksin mutta yhdessä

Koronaviruspandemian vuoksi seurojen yhteisharjoitukset ovat nyt keskeytettynä. Painiliitto haluaa tukea – vastuullisesti ja rajoitusten mukaisesti – kaikkea yksin tai perheenjäsenen kanssa tehtävää oheisharjoittelua. Lue myös Painiliiton hallituksen tiedote 26.3.2020.

Painin vastuuvalmentajat ovat lupautuneet tekemään ohjeistusta ja videoita korvaavan harjoittelun toteuttamisesta kotioloissa ja niitä on jaettu ja tullaan jakamaan Painiliiton Facebook-sivulla. Tähän artikkeliin kootaan linkkejä vastuuvalmentajien tekemiin treenivideoihin ja linkitetään painiseurojen sivustoja, joilla runsaasti hyviä esimerkkejä näkyvillä.

Tästä nähtävissä Uudenmaan painijoiden harjoitusrunko tuleville viikoille.

Lue tästä ohjeet urheilijan ja aktiiviliikkujan varotoimista sekä vastuullisesta harjoittelemisesta pandemian aikana Liikuntatieteellisen seuran artikkelista.

Käyttäkää hashtagia #selätetäänkorona kun lataatte oheisharjoitteluvideoita sivuillenne!

Vastuuvalmentajien videoita:

Painiseurojen ja muiden sivuja:

Muita sivustoja: